http://www.maandiiee.blogspot.com <3

Igår natt hittade jag en funktion på min blogspot som jag bara älskar! Alltså de är de med att man kan centrera, högerjustera, spalta det mm. Innan kunde jag bara göra lite tjockare bokstäver och kursiv :/ Det var bla df jag gick över till blogg. Men ska nog överge bloggen och övergå till blogspoten igen, ska försöka uppdatera så ofta jag orkar här, men kommer nog för mestadels skriva i den andra. Ohhd et är synd att man börjat få så många besökare här och inga i den andra typ :/ Men kolla in min andra blogg vet jag :D thihi



Det var så himla länge sen man fick sova ut hel och hållet! Gick och la mig efter att jag börjat skriva några meningar här, sen vaknade jag nu nyligen :D 5h typ :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0