1, 2, 3 vad ska nu ske?

Suck, är lite små hungrig och förvirrad. Varför har vi människor känslor egentligen? Tror de finns där för att förvirra oss, få oss må dåligt. Eller nej jag vet inte, jag vet ingenting just nu. Allt jag vet är att när jag är med honom så känns det inte riktigt så som jag känt när jag varit ifrån honom. Tror nog att jag bara vill ha kärlek på distans. För tillfället så blir jag inte ens glad när jag ser att det är hans namn som dyker upp på skärmen min, vad det nu än kan vara för skärm. Det jag var så säker på innan kanske inte stämmer när allt kommer omkring? Jag menar när Han kommer nära mig så känner jag mig ändå ganska uppspelt och glad. Han får mig att  vilja ha Honom, fast ändå inte. Bara för tillfället då vill säga. En känska son han inte kan ge mig, eller inte har gett mig än iaf. Känner mig så dum. orkar inte mer. Vf är det så här? Är det bara för att Han syns mer än vad han gör? Kan det vara för att Han alltid finns framför ögona på mig och är verklig, medans han bara framstår som något sött elektronisk för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0