At least im standing with my two feets on the ground


Du säger saker som du inte kan backa upp, du säger det för att du tycker det låter bra. För att det egentligen ska trycka ner mig och få mig att känna mig sämre, för det är väl det du menar och vill. En person är inte alla. Alla är inte en. Du kan se fördelarna hos andra oh utesluta nackdelarna, men hos mig gör du precis tvärtom; Du påpekar "bristerna"  och blundar blind för allt annat. Du skulle aldrig må dig att erkänna att det mesta som kommer ut från din mun är strunt snack. Du är du, de är inte jag, jag är inte de, för jag är jag. Sluta jämföra, sluta klaga. Lev du ditt liv, så lever jag mitt!


Walk a mile in my shoes, walk a mile in my shoes
and before you abuse, criticize and accuse,
walk a mile in my shoes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0