My face is gonna haunt you all the time


Antar att jag inte är så olik min henne - mitt förra "jag".
Dramatiska återgärd är något jag gärna tar till fast det är kanske inte alltid den bästa valet - detta vet jag mycket väl om, men ändå gör jag det.

Är det galet fel av mig att jag håller på så som jag gör? Att pendla mellan två olika "offrar" som troget väntar på mig, tills jag bestämt mig och gjort ett val. När jag inte har den ena, har jag den andra och har jag inte dem har jag en reserv lista.
Känner mig jättedum just nu, för det känns inte rätt... Vilket det inte är heller.
Hur ska jag bestämma mig om jag inte vet vad jag vill... Jag är lika klar som grusvatten.
I can't break ties cause they both look right.

Vill just nu bara byta telefon nummer iallafall bara för en eller två veckor för att sedan kunna skriva det på facebook och msn. Oh för att sedan aldrig mer logga in på något av de! Det hade varit top notch! - Dock mkt grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0