That angry face doesn't suit me.

Återigen kommer denna ilska och irritation på besök! Oinbjuden och ovälkommen.

Allting bara exploderades som en enorm bomb i bröstet på mig! Utan förvarningar så bröt det ut när jag låg och kollade på DHw! Hur kommer det sig att pengar är allt för vissa?! Pengar hit, pengar dit, pengar här, pengar där, pengar everywhere! I slutändan handlar allt alltid om pengar! Varför måste jag ställa inför svars? Varför måste jag välja nu? Varför kan man inte bara ha det som man alltid haft det, leva och låta det vara som det varit(!) Varför hör vissa människor av sig när de inte borde göra det?! Varför ställer somliga till det för sig själva genom att skapa problem för sig själv och sin partner/omgivning! Varför är en del människor så falska i livet. Falska på alla möjliga sätt och vis. Varför kan jag inte styra och bestämma över mitt eget liv, utan att låta någon påverka det! Varför är och blir jag alltid så upprörd över ingenting! VARFÖR har jag aldrig några svar till mina miljontals frågor!?!


Som stora vågor kommer dem och sköljer massa ilska över mig, jag orkar inte längre! En sådan liten person som mig borde inte bära runt på så mkt bekymmer och aggression!
Egentligen vill jag bara skriva ner allt och säga allt rakt ut, men jag kan inte...
jag kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0